Fika med J och sedan stan med S

Är kvar i huvudstaden. Så idag står det fika med Janna som jag försöker höra av mig till när man ändå är här i hennes trakter.
Hon kom med förslaget att ses på St Eriksplan, där S råka bo. Perfekt för mig. Slipper jag leta reda och åka tunnelbana som iof börjar bli "haj" på.
Ska nog försöka ta mig till söder om jag hinner innan jag ska träffa S. Köpa lite vegetariska saker i en bra affär.
Sedan ska jag ta mig ner till stan för att träffa S och köpa julklappar. Har min bror kvar kan man säga. Resten när nog fixat.
Häromdagen tänkte jag ringa mina bröder och fråga vad dom ville ha, men kom på att det gick ju inte.
Men jag önskar Philip och Alexander en riktigt god jul. <3
(jag, Janna och Elin på min födelsedag i år.
Kan sakna min lägenhet ibland. Hade nästan precis fått det så fint)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0