Min mor

Då har min mor åkt iväg igen. Undra om det är hennes 5 resa detta år. Grekland tre gånger, Thailand 1 gång och nu Malysia och Thailand igen.
Hon blir borta 2 månader. Så i två månader ska jag bo är ensam. Skönt tycker jag.
(Som att bo ensam igen. Vill ju flytta igen, men måste fixa ett jobb.
Men börjar jag att plugga till våren så kommer jag doc. inte kunna flytta.)

Men tillbaka till ämnen. Skönt att bo ensam, men läskigt samtidigt. Kommer knappt våga gå ner och fixa mat. Kommer ihåg förr när man bode ensam här. Man var lika rädd varenda gång, men ännu lever jag. Inget har hänt.
Önskar henne en trevlig resa med sin P.


(Jag och min mor i Grekland 2011)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0