Stolt flickvän

Juldagen blev det lite käk hos far, eller inte lite. Det var en heldel mat.
Allt var veg. Allt från klyftpotatis, veg. bullar och priskorv, kållåda, inlagd zucchini, tzatsiki, zucchinibiffar och lite annat smått och gott.
Det var jag, min bror, S, pappa och Anita. Jätte trevligt och roligt. Två runt bordet fick ju i sig mer än andra iaf. Det var väldigt roligt.

Utgång på självaste juldagen blev det iår. Alltid jobbat dom tre senaste åren.
Blev lite fördricka hos mig med Åza, S och hans bror, innan vi skulle ner till "Brasses".
Bröderna S skulle spela på självaste juldagen.
Hade inte sett honom spela tidigare, så var himla förväntansfull.
Men ojoj, vilken bra musik (house) det var, riktigt gryma bröderna det där.
Jag och Åza fick ett bord på scen bredvid deras dj-bås. Blev dans, dricka och sånt som tillhör krogen.
Fota och filma lite. Inte för att det blev så himla bra. Men något bra kanske går att använda.
Men är så sjukt stolt över att få vara S´s flickvän. Satt med ett leende på läpparna och bara njöt.
Tack Åza för sällskapet och tack bröderna S för en fantastisk "show" och tack hjärtat för du är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0