Lång dag på Poas

Vilken lång dag det har varit dag. Har varit fullfart näst in till hela dagen.
Blev att sitta och läsa teori i ca 3 timmar på körskolan, träffa även min bror där. Det gick väl helt ok, har inte glömt allt, men lite. Så måste plugga gärnet nu.
Efter några timmar där gick jag till pappa, käka, fick grekisk olivolja, min far har plockat dem oliverna i grekland.
Var där typ 2 timmar, efter mycket tvekande gick jag bort till Lotta, eller gick gjorde jag inte jag åkte buss.
Vi tog äntligen våran dipp och chips kväll. Ända sen  på Hawaii har vi längatat.
Skulle ta bussen hem men missade den, blev en blöt hem gång för mig. Men det gjorde inget.

Nu blir det att försöka sova, ska upp tidigt i morgon. Ska faktiskt till Västerås och kika in en kurs jag kanske ska gå. Hoppas jag hittar bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0