Lång, lång dag idag

Är så jäkla trött just nu. Skulle vilja gå och sova, men det går sig inte.
Har tvättstugan att ta hand om. Ska ner vid halv 9 och ta upp tvätten, oavsätt om den är torr eller inte.
Kommer somna ifrån den annars.

Varför jag är så trött är för att jag sov ungefär 4 timmar inatt. Gick upp 8 i morse, gick till bilskolan innan 9.
Körde en körlektion och satt sedan och hade teori i tre timmar för mig själv.
Det finns ju verkligen idioter på körskolan, två syskon (känner igen dem så väl från Årbyskolan.) var där och dom prata, skratta, prata i mobilen och äkla sig. Fan hållkäften, det står ju en skyllt, visa hänsyn!

Men men, nog om det. Min moster kom förbi för att kolla in mitt nytappeserade kök. Var ett tag sedan, men hon har inte varit här sen dess.
Sedan gick vi ner till stan och käka på beirut seller, mycket gott. Tack moster för sällskapet och maten.
Vi gick även förbi Åhlens där jag köpte "bokstäver". Ska ta kort på det någon dag, blev riktigt bra tycker jag.

Nu ska jag kolla på tv, käka, ta upp tvätten och sedan sova.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0