Strålande väder!

Åh villken ljuvlig dag vi har haft. Vi hade turen att vakna upp till klarblå himmel idag igen.
Jag och Sofia hoppade in i en taxi imorse vid 10 tiden och åkte till Waikikibeach. Så där låg vi först i skuggan och läste och lyssnade på musik, sen vågade vi oss ut i solen med solskyddsfaktor 20. Vi är fortfarande lite röda sen i söndags.

Efter ca två timmar så fick vi nog och bestämmde för att gå och strosa i lite butiker och mysa, precis sådär härligt som bara två bästisar kan göra:) Vi gick längs "rikemansgatan" som vi så fint kallar det. >På den gatan ligger alla exlusiva butiker så som Gucci,Dior,Louis Vuitton. Men det finns faktiskt några butiker som passar för våra plånböcker, som tex Forever 21 och American Appareal.

Väl inne på Forever 21 så hittade vi inte så värst mycket. Inte alls så mycket som vi hade ställt in oss på. Vi hade nästan redan börja forska på hur mycket det skulle kosta att köpa en ny resväska och skicka hem till sverige full med alla billiga fynd. Men så vart det inte riktigt. Sofia hittade några tröjor som hon passade kalas bra i. Och jag hittade dom perfekta röda klackskorna i mocka. Jag hade bestämmt mig för att INTE köpa några skor, men det gick verkligen inte att ställa tillbaka dom på hyllan, dom var bara tvungna att följa med hem, gud villken typisk tjej man är när det gäller skor. Men dom ska få följa med hem till lilla Eskilstuna och få göra nybrogatan osäker.

Nu på kvällen så har vi vart och ätit på restaurang med pappa. Var på en jätte mysig restaurang som vi var på i söndags med toppen mat. Idag hände det som inte får hända när man är på restaurang, jag beställde in pasta med tomater och räkor. Det gick inte att äta. Det smakade precis som eftersmaken när man har spytt. Så som tur var så vart sofia mätt på sin rätt så jag fick halva hennes portion och den var helt klart ätbar.


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Men gud så ljuvligt att få ligga och sola vid en strand..är såå himla avundsjuk faktiskt men samtidigt så unnar jag er detta av hela mitt hjärta.

Här snöar det för fullt just nu, skitväder rent ut sagt! Så skoj att ni skriver om er resa och lägger ut bilder:) mer bilder vill vi ha!! Man blir ju så glad att kika på er:)puss och kram och var rädda om er

2011-01-12 @ 13:07:15
Postat av: Becca

på dessa bilder som gör att de ser lite "rundare" ut.. har du något extra filter på kameran då?? :D

2011-02-28 @ 22:00:28
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0