Vilken helg

Jäklar vilken helg och dagar det har varit sedan jag skrev sist.
Fredagen blev att paka ner mitt hem i lådor, eller en början iaf.
Sedan begav jag mig hem till Linda för att förfesta lite, men inte långt efter så gick vi mot gamlastan där vi satt och bara njöt, drack och hade det så jäkla trevligt. Några av oss bada och jag var inte en av dom.
Men kul var det.

Lördagen bestod av isär skruvning av det man hade, nerpackning av allt det sista. Fan vad skit man har igentligen, ändå har jag rensat så jäkla mycket.
Senare mot kvällen drog jag hem till en snubbe som heter Alexander där det blev dricka, musik och trevligtsällskap, men som dagen innan drog vi oss mot gamlastan där det blev live med gitarr, sång och skratt.
3 på natten när vi gick från gamlastan stanna vi upp och dansa och fjanta oss. Tillslut låg man ner och hade Lotta över mig.
Efterfesten blev mot södet med ännu trevligare sällskap, musik och så jäkla mycket skratt, jag, Natalie och Sandra passa på att gömma allt när dem andra hade däckat, alla soffkuddar, stora som små, täcke, lackan och allt som tillhör en säng. Allt från micro, kyllskåt, badrumskåp och under en kastrull gömde sig något.
Vlken chock att vakna upp dagen efter och allt är borta.

Söndagen bestod av flytta och packa upp. Men det var kul. Kul att så många kunde komma och hjälpa till, men tror allt att det var pizzan som dom sucktade efter mest.

Men tusen tusen tack alla som har gjort denna helg till bästa på länge.

Idag har jag och Lotta målat, tagit bort bård, målat lite saker och njutit av Grekmat tillsammans med skräkfilm och det bästa av allt - LIVE med SOJA på tv;n. LOVE LOVE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0