Underbara dagar

Börjar med lördagen, inte nog med att det var en jobbig dag så sluta den bra ändå.
Blev bjuden på mat av min far. Blev Thai classic med far och bror. Mycket gott, käkar alltid samma när jag är där.
Sedan drog jag på inflyttningsfest (nästa inlägg)

Söndagen blev det mat på spicy med Linda, Lotta och Malin även bio blev det senare på kvällen.
vi såg "Hur många lingon finns det i världen". En väligt behövlig film, rolig, sorgsen och en tänkade film.
Lotta sovöver hos mig denna kväll, det blev chill för hela slanten.

Måndagen blev det lång lunch/fika på det nya kaffét på Norr. Det heter till och med café Norr.
Blev först käk, skit god maträtt. Skulle kunna gå och äta den nu igen.
Självklart fika på det. Vi satt säkert där i tre timmar.
Senare mot kvällen åkte vi ut till Lottas mamma och måla, käka, drack champange och bara hade det trevligt.

Tisdagen blev det mera chill i vårsolen, mera målande, pilkastning och super goda pannkakor.
Mot kvällen åkte vi hem och Lotta sov hos mig denna kväll igen.
Vi fixa nagelförlägning och film med chips och dipp.

Super härliga dagar.

Nu är det städning på schemat, har redan dammsugit soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0