Fika x 2

Dessa två dagar har jag träffat en massor med kompisar och vänner.
Flera kommer det att blir.

Var på stan igår med Lotta, blev fika och en tur på stan. När vi hade slagit oss ner en stund så kom Malin och Linda och hälsa på oss innan dem skulle vara så duktiga och träna. Mycket kul att träffa tjejerna. Har inte träffat dem sen innan jag åkte.
Senare så satte vi oss ner på Smak för säga hej då  till Natalie som ska åka till Tahiland.
Jäklar vad killar det pratades om. En mysig dag på stan.

Idag fika jag på stan med Patrycja, vet inte när jag träffa henne senast. Blev fika på Kaka och en liten på Smak också. Vi prata på som vanligt. Inte en tyst stund.

På torsdag när jag åker upp till Stockholm ska jag träffa Janna. Henne har jag inte träffat sen hon kom på min födeseldag. Ska bli riktigt skoj.

På fredag ska jag träffa Åza, henne har jag inte heller träffat på år och dag känns det som.

Så den jag inte har träffat nu är Sandra, men henne blev jag medbjuden på till västerås på VIP grej på ett nytt shoopingställe nästa vecka. Det ska bli riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0