8 månader sedan

Vill börja med att skriva och säga att jag är så grymt glad och lycklig.
Att ha den killen i mitt liv som jag har, jag kan inte annat än att njuta av varje minut med honom i mitt liv.
För 8 månader sedan träffa jag denna underbara S.
Jag har nog inte skrivit hur vi igentligen träffades. Men det var på en efterfest på middsommar ute i Mora.
På den vägen är det. Det är mycket där i mellan om att han kände en av mina bröder osv.
S la till mig på FB och sedan började vi prata och nu är vi här 8 månader senare och jag älskar honom mest på denna jord.

Denna helg var fantastisk. Man behöver inte alltid göra massor med "speciella" saker för att något ska vara fantastisk.
Fredagen var underbart mysig, god mat, vin/öl, film, mys, skratt en så himla bra fredag. Jag har ett leende på läpparna hela tiden med honom.
Lördagen blev en tur till Söder för att köpa lite vegg. saker i Good store. Sedan bar det av till studion där bröderna gjorde lite nytta. Som vanligt är det riktigt kul att sitta och lyssna på vad dem håller på med.
Höra bra musik, ha en bok i handen, blev även en pizza mitt i allt.
Kvällen blev det mys, en riktigt god gryta, gosaker, film, mys och bara en sån underbar kväll.
Söndagen blev det en tur bort för att handla lite. Med fint väder, bra sällskap och efter en fantastisk helg så var det underbart med denna promenad.
Kvällen blev som resten av helgen bestått av. Som jag skrev tidigare man måste inte göra en massa saker för att det ska bli bra.
Att få vara nära S, ha kul, skratta, göra mat ihop, bara njuta av varandra är så underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0