Centro

Lika fint väder idag som igår, hoppas det blir så här fint nu ända tills Dec.
Min Chef ringde idag när jag var i skolan, blev lite orolig, men han frågade ifall jag ville jobba på Centro ikväll, så varför inte. Jag börjar 16,00 så ska väl gå om en liten stund, är lite nervös har aldrig varit där tidigare.
Men hoppas det går bra bara =).. Nu kommer jag ju få mera lön än väntat, det är ju ännu mera Nice, så fyller jag ju väldigt snart.. Jihoo!!
Alla som inte ska jobba eller göra något, gå ut och gör något kul. Sitt ute och sola, ta en god glass eller bara gå ut och gå, det skulle jag egentligen ha gjort.
Ha en bra kväll kommer nog vid 22,00 eller kanske lite senare, skriver lite då om hur det var =)
Tjing pling

Dagens:


Kommentarer
Postat av: Viika

Hej! Är du intresserad av en ny design till bloggen? Spana in min blogg! :)

2008-04-22 @ 15:34:20
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-22 @ 15:48:54
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0