Gick

Jag kan börja med går dagen, var som sagt och tränade sedan så satt jag bara och chillade hemma hela dagen, gjorde absolut inget speciellt.

Gick och möte min bror och fick låna 27 Dresses.

Vid 19,30 tiden gick jag och köpte de grejerna jag skulle ha till min film kväll. Vid 21,00 tiden ringde Linn, vi pratade och sedan kom vi fram till att hon skulle komma över så jag var inte helt ensam den kvällen. Hon åkte sedan vid 01,00 tiden. Jag somnade väl väldigt snabbt efter att hon hade åkt hem. Var väldigt trött med tanke på att jag hade tränat och sovit dåligt.


Idag söndag vaknade jag vid 11,30 låg och drog mig till 13,00 tiden.

Gick upp drack te, och sedan vid 14,15 tiden bestämde jag mig att gå ut och gå.

Gick den rundan jag gick sist. Tog väl ungefär 1 timme som förra gången. Nu sitter man här helt slut, ska hoppa in i duschen så blir det bara chill och plugg resten av dagen.


Ha en bra kväll Tjing pling

image127


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0