Hos moder

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Började med att gå upp ganska sent. Gick upp vid 14,00 tiden.
Drack lite te och satte mig vid datorn. Vid 17,00 käkade vi mat, baconpanka mycket gott för magen, samtidigt kollade jag på film (den jag rekommenderade i förra blogg inlägget). Chillade fram till 20,00 då jag drog till min mamma och kollade på parlamentet och filmen på 4: an, som var bra. spännande och bra.
Kom hem nyss, ska sitta här en liten stund, sedan ska jag prova sova. Börjar inte fören 12,00 i morgon mycket skönt. Ha en bra fortsatt kväll

Tjing pling

Dagens:             Efterrätt:
                          Friterad banan med glass
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0