Igen

Var på kalas idag igen, eller man kanske inte kan kalla det kalas? Men tårta, bullar, och annat gott, det måste ju kallas kalas?
Gick ditt vid 14,00 tiden och kom hem vid 17,00 eller något liknande.
Så man har ju tyvärr inte varit ute i solen och njutigt, men vem skulle man göra det med.? Ensam kanske.
Känns som att man är ganska ensam nu för tiden!? Alla har så mycket annat för sig, pojkvänner, nya kompisar och allt vad det nu är.
Men det var väldigt trevligt hos min bror, skrattar alltid lika mycket när man träffar sin morbror och sin moster, fick även en liten present jag med av min moster, eller present kanske man inte kan kalla det, men tack (bild nere).
Man blir alltid glad av sin släkt, men något tråkigt som även har hänt som jag fick reda på här nu i veckan, är att min farfar är inne på sjukhuset och som min Pappa sa: - han kommer nog inte hem något mera.
Jag och min ena bror vill åka upp och se honom, kanske för en sista gång.
Nu ska man då inte göra så mycket mera sitta här chilla och kolla på tv. Funderar även på att gå. Det är ju fint väder och allt. Men ha en bra kväll vad du nu än gör.
Tjing pling

Dagens:            Fick:
Min fina Cashmere tröja.

 

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är alltid här, de vet du! oavsett om jag är med mannen så kan jag slita mig när som helst! :)

2008-04-20 @ 22:51:04
URL: http://lyxlirare.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack linn, jag va lite nere just då. menar inte något dumt =)

2008-04-20 @ 23:12:13
URL: http://fotini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0