Kalas

Kom nyss hem från min brors lilla firande.
Det var bara -jag, Michael, Alex, Pappa och Anita. Vi satt och fikade, pratade och sedan spelade grabbarna lite tv spel, jag ville inte riktigt testa.
Men det var kul, det var en väldigt god tårta "han hade gjort". =P
I morgon kommer det att bli mera firande, då kommer - Jag, Michael, Philip, Mamma, Peter, Kia, Thomas och Gogos.
Nu ska nog jag vila lite eller ta och käka, det blir köp pizza idag.
Pappa ska snart iväg så han har inte lust att ställa sig och göra något. Så då bestämde vi att hämt pizza blir bra, ligger ju precis mitt i mot så varför inte.
Är fortfarande glad över mitt jobb i sommar. Vi hade en liten diskussion om de hos min bror om att jag måste spara också, jag gör ju de nu, men nu ska jag spara ännu mera kanske till och med 1000-1500 kroner i månaden. Om jag sparar så mycket kommer det ju kännas skönt sen, men för tillfället att bara ge bort pengarna kommer att vara surt. Men jag ska tänka på det. Jag ska absolut spara men vet inte hur mycket.
Men kanske skriver inatt när jag kommer hem, ha en bra och trevlig kväll.
Tjing pling

Dagens:
Andra gången jag använder tröjan, älskar den borde använda den lite mera, har ändå haft den i snart 6 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0