Kina

Idag, var jag inte i skolan, de va ingen nödvändig dag.
Vid 13,00 tiden gick och tränande till ungefär 15,30 tiden. Körde hård träning på överkroppen, de va väldigt skönt. Inte alls mycket folk heller de är de bästa av allt.
Efter träningen gick jag hem snabbt för att byta om och dricka mitt protein, efter de skyndade jag mig ner och träffade Linn, vi gick lite på stan, jag skulle inte ha shoppat men de blev lite ändå (bilder nere).
Efter vi hade gått på stan ett tag, så gick vi och köpte Kina mat, gick hem till mig käkade och tittade på "du tror du kan dansa", chiillade Linn gick för en stund sedan och nu sitter jag här och gör inte så mycket.
Jag funderar på att snart gå och sova eller plugga har en grej att göra klart tills i morgon.

Hade Tjing pling

Dagens:                                      Mat:                                
           
Dagens köp:
Väska, plånbok, tre strumpbyxor, nagellack, nagelpenna och örhänge.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0