Prov

Idag hade jag buffertdag och självklart hade man ju något att göra.
Gjorde ett prov i Nk. (naturvetenskap A).
Svarade väl på ungefär 18 av 24 frågor så är väl nöjd, men frågan är om alla är rätt av de 18 jag svarade på det lär de ju inte vara men, jag försökte, får se hur de gick när jag får tillbaka provet.
Efter de vid 13,00 tiden så gick jag och tränade, väldigt skönt, inte så speciellt mycket folk, sprang och gick samanlagt i 40-50 minuter inte så speciellt länge om man är ute och går så tar de ju iaf 1 timme.  Tränade på gymmet i 1,5 tim.
Kom hem, gjorde två grymt goda mackor, la in dom i ugnen i några minuter så det blev lite varma så gjorde jag lite te till de, samtidigt kollade jag på en grymt bra film, som jag rekommenderade i förra inlägget.
Sitter nu här ny duschad och fräsch, ska nog inte göra så mycket funderar på om jag ska ta tag i trafikkunskaps uppsatsen.
Annars får ni alla ha en riktigt bra kväll får se om jag skriver något mera ikväll om jag känner att jag vill skriva något mera intressant än detta :P
Tjing pling

Dagens:                                        Mackan:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0