Shoping

Idag är det lika fint väder som det har varit hela veckan.
Var i skolan idag, hade bara Mum, där gick de undan, gjorde en massa grejer.
Efter skolan gick jag och Åza till banken, där fixade jag Internet bank, tror jag att det heter iaf. Så nu kan jag betala igenom Internet, mycket billigare och smidigare.
Efter de så satte vi oss på trappan på torget, jag skulle vänta på Linn.
Linn kom efter ett tag, då sa jag hej då till Åza. Jag och Linn gick lite på stan, hittade en tröja på Gina som jag gillade, älskar verkligen tröjor med stora ärmar (se bild nere). Vid 17,00 tiden gick jag hem och käkade sedan så kom jag på att jag hade en tröja att hämta ut, min Adidas tröja som jag inte hade en aning om hur den såg ut men nu vet ja, den är faktiskt cool (bild nere).
Just nu så gör jag inte alls mycket, ska väl bara chilla resten av kvällen. Kolla på tv och sånt man nu gör på kvällarna. Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:             Dagens köp

   

Kommentarer
Postat av: Nennee

schysst tracktop!

2008-04-23 @ 23:37:19
URL: http://nusses.blogg.se
Postat av: Sofia

tack så mycket, blir lätt så att man köper snygga kläder om man har bra klädsmak :D

2008-04-24 @ 16:27:59
URL: http://fotini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0