Snabbt

Jag hinner skriva här lite snabbt, det är så att jag ska iväg och jobba igen.
Egentligen orkar jag inte, men vad gör man inte.
Denna dag har varit lika underbar som alla andra dagar denna vecka. Hade tre lektioner och det var ju foto som är nice, Nk som vi idag fick springa i trappor väldigt kul, sen dans som vi hade sista lektion med Ballet. Lite skönt men lite synd, det var ju ändå ganska kul på ett sätt.
På rasten så satt jag och Åza ute och bara njöt av solen och värmen, hade som vanligt på musik och chillade.
Sitter nu här efter att ha ätit ska gå om ungefär 30 minuter eller kanske lite tidigare får se.
Ha en bra kväll, Tjing pling

Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0