Somnade

Började 8,30 idag, så sjukt segt. Vi hade klassråd och vi har visst bestämt att vi ska till sågasveden. Jag säger bara de att jag ska då inte ditt. Efter de hade  jag ingen inriktning så jag gick till cafeterian för att vänta på Åza, lade mig i en soffa vid 09,00 och somnade efter en ungefär 40 minuter, vakna till vid 11,00 tiden. Hoppas verkligen ingen såg mig, tänkte inte alls somna men så blev de, det va tyst och jag hade musik. Möte Åza vid halv 12 så gick vi och käkade lunch. Efter de gick vi till Elev rummet i G-hunset där satt vi med Ida och Pilvi,  vi pratade och skrattade, skoj var de.
Efter de hade vi Mum och självklart kunde man inte jobba, därför att man skulle ha med sig något papper som inte jag hade, så då fick man .
Gick och tränade från 15,15 till 16,15 inte så länge denna gång, men körde nya övningar idag med som kändes väldigt mycket. Kom hem, chillade drack mitt protein och ska snart käka. Ikväll blir de ingen utgång. ska bara chilla kolla på tv och kanske plugga om jag orkar.
Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0