Wallah

Kom hem från jobbet för ungefär 15 minuter sedan. Jag har lika ont i fötterna idag som jag hade igår.De va väldigt mycket redan när jag kom 19,00 fram till 22,30. massa tallrikar, block, kastruller och sånt shiit man har i köket. Efter halv 11 så blev de inte livat fören vid 00,00 tiden, som vanligt. Jag förstår inte varför man går ut så sent.
Ok halv 12 men 12 halv 1 det är sent vad hinner man göra? Dansa lite dricka någon cider sen slut. Iaf, de blev ju mycket folk till slut, ok för helgen efter löning, men de har ju varit mera folk ute om jag säger så. Ska sova snart, chilla lite först kanske, funderar på om jag ska kolla på film men de orkar jag nog inte.
Vad händer i morgon? Hm, ingen aning? Plugga om jag orkar iaf. 


Sov gott Tjing pling

Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0