Färgning

Kom nyss hem från stan. Natalie följde med ner till stan, jag skulle bara köpa hårfärg. Blir samma som förra gången, men får se hur de blir denna gång. Kanske samma de vet man inte. Annars så har skoldagen varit skön och bra, började iof 08,45 idag med svenska, sedan dans, det var skit kul. Blev svettig, men de var bara skönt, känns som att man behöver det. Började med min mat ersättning idag, har druckig de två gånger idag, Men fan den smakar skit. Efter maten hade vi en lektion - projekt och företagande, skit tråkigt, men är med roliga personer så det ska nog gå bra. Efter skolan åkte jag jag hem bytte väska och drog ner på stan som sagt. Ska snart träffa patte hon ska hjälpa mig med håret och sen får jag se om de inte blir för sent så ska jag till Natalie och kolla på film =). Ha en bra fortsatt dag Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0