Firande, jobb & skola

Idag har de varit mycket att göra. Började 11 idag. Så det blev att gå upp runt 10. Åkte till skolan hade två lektioner, båda är väl inga favorit ämnen, men får vara där ändå. Gick lite på stan på håltimmman, kommer att ha de varje fredag. Efter skolan som slutade halv 4 stressade jag hem, bytte om och packade väskan. Min bror fyller 21 år på Söndag, men min pappa firade honom idag, det blev -glass med halon, winerbröd, cola och lite annat.
Lite senare runt 17,00 fixade jag två toast för att orka med jobbet. När jag käkade mina toast och drack mitt te så lyssnade jag på LP skivor, gammal reggae de var nice.
Vid 19,00 tiden cyklade jag till jobbet, det kändes som en super tråkgi kväll redan från börjarn, men de blev nice med drix och tiden gick sjukt snabbt. Men jag är as trött, klockan är snart halv fyra, ska nog ta och sova nu. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0