Öl spel, dans, prat & utgång

Igår var de förfest hos mig. Det var Jag, Sandra Patrycja och Linn. Jag tycker vi hade skit kul, I början var de väl kanske lite stelt men det fixa upp sig med lite sprit i kroppen. Efter ett tag blev det öl spel, vi gjorde lite egna regler så man blev ju lite dragen för snabbt, Men ja klarade mig från någon baksmälla iaf, de andra vet ja inte hur de mår idag, bra hoppas jag. VI drog ut vid 23,30. Vi drog till Nybron, men ditt gick alla förutom Sandra hon kanske var den som mådde mindre bra, så hon gick hem. Men vi andra tre dansa och hade det kul. Efter någon timme gick Linn hem för hennes dragkjedja på linnet hade gått sönder. Men jag och Patrycja stanade kvar och dansade och prata med folk. En skit lyckad kväll .Tack tjejer.



Kommentarer
Postat av: sandra

tack själv :) det vart nog lite för många shotts för min del :/ haha men kul va de :) kram sandra

2008-08-31 @ 13:14:04
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: Patte

Thanks för en trevlig kväll :)

2008-08-31 @ 14:19:38
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0