Skoldagen

Denna skoldag var faktiskt väldigt rolig, har inte skrattat så mycket i skolan på sjuktlänge. (innan sommarlovet). Vi hade lunch, relgion, historia och sedan något konstigt ämne. Slutade väl runt 3 tiden. Både Historia och Relgion verkar roligt hoppas de är som jag tror nu. Efter skolan gick jag, Anna, Åza och Mathilda till Donkan för köpa lite mat. Jag var tvungen att köpa en lillamenyn och vanilj milkeshake. Tidigare på dan hade en i klasen sagt till mig att det är skit gott att doppa pomes i milkshake, så jag var ju självklart tvungen att göra de. Så alla vi tre gjorde de. Fy fan vad gott de var. Något jag rekomenderar för er som inte redan har smakat på de.
En rolig och skön dag, somnade till i 1 timme ungefär. Det var underbart skönt. Nu ska jag äta något litet. Tjing pling och god natt

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja det är faktiskt riktigt gott ;P

2008-08-23 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0