Torsdag 080807

Vad kan man säga om denna dag... Jag somnade runt 3 tiden på morgonen, precis som dagen innan, men sov ut till ca. 12,00, vi käkade frukost, ägg mackor och te, mycket gott.
Runt 13,00 tiden gick vi till poolen, vi kände inte att stranden lockade idag. Vi badade och solade till runt 16,00-17,00. Jag låg mycket i poolen på en badmadrass. När vi var påväg till rummet kom hotellägarens fru och ville bjuda på något att dricka. Så min mamma och hon satt och pratade och jag fick sitta och läsa min bok. Inte så där jätte roligt kanske. Men vi kom hem runt 19,00, käkade mat. Sedan duschade jag, läste min bok i säkert 3 timmar. Vid 22,00 gick vi ut och tog en promenad, kom hem efter säkert 40 minuter. Fortsatte läsa min bok i kanske 2-3 timmar, Jag läste Linas kvälls bok 1 & 2, men nu är den slut och jag ska sova. klockan är runt 01,00
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0