Akta, eskimo spya

Riktigt skön skolvecka. Har inte missat en ändå lektion. En applåd till mig. Tycker det är skönt med skola, ha något att göra, inte bara sitta hemma och inte göra något alls. Tycker att det är lite jobbigt att jobba på helgerna. men ibland gör man ju alltid för pengar. Jag skulle nog kunna göra det mesta. (då säger jag det mesta och inte allt). Som sagt bara bra saker  har hänt denna vecka. Postivia saker. Som att jag ska på kryssning nästa vecka. Är klar med flera uppg. Klar med en kurs och så har jag fixat att jag inte jobbar  när Lotta fyller år. Kan inte så mycket bättre. Nu är det väl bara Nyårsafton som ska planeras. Ska iväg och jobba om 2,5 känner mig seg men ändå att det ska bli en lika rolig dag som det brukar. Kom och tänka på förra helgen, det finns en så jäkla skön bartender som jobbar där. Ska försöka hålla mig kort.- När det är mycket att göra lägger vi is i stora bunkar ute i barena och i slutet av kvällen får jag då in dem. Oftast finns det alltid lite kvar i botten. Då kommer han in med en sådan och säger - Akta en eskimo har spytt.,  haha jag tycker de skämtet va as kul. Men ha en bra kväll.
Tjing pling

(ons-, tors & fredag)

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Köp det, de är skit bra =)

2008-12-05 @ 17:01:19
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0