En funderare

Funderar lite på att vara vaken och inte gå och lägga mig. Men grejen är att jag inte har något att göra nu. Hur ska jag kunna kämpa mig fram till 10.? För då kan jag börja göra saker, typ dra ner till stan, till HK och hämta ut paket.
Ska fundera lite mera på de. Är så sjukt hungrig nu också. Vill ju inte gå ner och fixa något, min mamma kommer säkert vakna till. Sitta på msn är inte de roligaste heller typ 3 vakna.
Kolla på film,? nej de är något jag inte vill, kommer säkert bara att somna och jag har sätt alla mina filmer minst 2 och många gånger fler än så.
Men får se. Hoppas alla sover gott =) Tjing pling


(Bilden är från nyår 06/07)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tyckte mig känna igen hallen :P

2008-07-01 @ 15:08:49
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0