Fotboll

Idag har de varit en skön dag. Vaknade väl lite sent som vanligt.
Men tog en dusch, tog på mig och drog sedan till Natalie. Vi tog en promenad ner till stan, käkade och gick sedan till EGO, där jag hittade ett par jeans och en t-shirt (bild nedan).
Efter de gick vi hem till henne, sedan hem till mig och där ifrån till Nybron.
Vi chekade på matchen där. Riktigt kul var de, vilken stämmning. Sverige vann, men jag är inte bitter för de, hejade ju som sagt på båda så.
Men de har varit en jätte trevlig dag. Tack Natalie.
Funderar på  vad man ska göra nu. Men ha en fortsatt trevlig kväll Tjing pling

Dagens:                          Dagens köp:
                                          Jeans & T-shirt
   
 

Kommentarer
Postat av: natalie

tack själv honey, vi träffas allt för sällan!

det ska vi definitivt göra, du bör fixa en sverige tröja och så fixar vi båda greklandtröjor :D

2008-06-10 @ 23:55:31
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

FIna grejer du köpt :)

2008-06-12 @ 08:13:04
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0