Nice

De var en väldigt bra kväll. Lagom mycket att göra, skön drix och bra stämmning.
En bra bra kväll. Hoppas kvällen blir lika bra i morgon, kanske lite mera att göra fram åt natten, kvällen kan vara lika för de var ganska mycket att göra.
Hoppas alla har haft en bra kväll. Tjing pling

Klockan är nu 06,20 hoppas att jag somnar snart, provade när jag kom hem. Satte på en film och provade men de gick inte, men som sagt ska prova nu igen.

Uppdaterad! 07,10 kan ännu inte sova, damn it!

(När jag ser denna bild vill jag vara så mörkhårig igen. 071227)

Kommentarer
Postat av: Patte

Jobba inte ihjäl dig nu bara! :P

2008-06-29 @ 01:27:22
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0