Shoppíng

Idag var de en väldigt kort skoldag, gick och käkade med Micke vid 11 tiden.
Hade bara dans i 45 minuter ungefär. Vi behövde inte träna mera, vi ska även träffas tidigare i morgon innan föreställningen.
De som vill får komma det är gratis, ;) 18,00 i St: eskils aula!
Just nu känns dansen bra. Fick låna en kläning av en i klassen (Tack så mycket Emma). Den är röd med vita små prickar as cool. Bilder kommer nog i morgon ska ni se.
Efter skolan gick jag och min bror en snabbis på stan, köpte då en gul tröja Gina (bild nedan).
Vi båda åkte hem till mamma, där hämtade jag en avi, så jag skulle kunna hämta ut mina armband som hade kommit. (bild nedan). Efter de åkte vi till Hk, för att hämta ut paketet och sedan till pappa. Hos pappa skulle jag hämta mina skor och tröja som hade kommit, skona är as kolla och den svarta tröjan är fan cool. (bild nedan).
ÅKte sedan hem till Robert för att träffa Linn. Vi tog cyklarna ner till stan, vi käkade lite mat på strömsholmen, sedan bestämde v oss för att gå på stan så vi gjorde de. Köpte då en tröja och ett par örhängen. (bild nedan).
Är nog ganska nöjd över mina grejer idag.  Tack för en bra dag Linn..
Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:            



Dagens köp:

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0