Skrattat

Denna dag har varit så jäkla rolig. Kan nog inte komma på allt jag har skrattat åt.
Började med att jag träffade Linn på stan, båda var väldigt blötta när vi träffades.
Vi såg utan för American Pizza, vi skulle ta och käka lite, det var väldigt gott för magen.
Redan där as garvade vi åt allt men inget. Sedan begav vi oss mot godis land för att förbereda oss in för våran chill/filmkväll.  Vi köpte de vi skulle och skrattade mer än någonsin inne i godis land. Efter en stund gick vi och betalade.
Sedan begav vi oss mot Donkan för att köpa glas, rolig som man kan vara ibland så skulle jag vara lite lustig.
Istället för att säga: - hej en Mc flurri med bilar. Sa jag: - Hej, en Mc flurri med sabbar. (kännde han i kassan) men hon som skulle fixa glasen var påväg till maskinnen men stannade upp och började skratta.
Påvägen hem skrattade vi fan mer än vi hade gjort hittilis vi härmade alla olika videobloggare.
Kan nog inte skriva med ord hur mycket vi skrattade.
Väl hemma hos mig kollade vi på film och spelade in lite bloggvideos också, men vi vet doc, inte hur man lägger in dom så det är lite synd. Men de har varit en sjukt rolig dag :D tack Linn för en ännu rolig dag.
Hoppas alla har haft en bra dag också. Tjing pling och sov gott.

Dagens:



Dagens bilder:
Jag utan smink, glasen med Sabbar & Linn med sin glas
   
Det fina vädret påväg till mig & alla våra grejer in för kvällen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0