Sömnlösnatt

Som sagt så sov jag inget i natt utan jag underhöll mig själv.
Tv:n, datorn, mat, rensa kläder och allt man kan tänka sig.
Vid 7 tiden gick jag ner och fixade lite mat. Gick upp satte på en film, tog en lång film så jag slapp ha en massa tråkig tid över efter filmen, när filmnen var slut så var klockan närmare 10 så jag hoppade in i duschen, fixade mig lite lätt, gick ner fixade te.
Efter ungefär 10 minuter senare drog jag bort mot HK för att hämta ut tre paket med lite grejer (bilder nedan). Jag mötte min pappa på HK, väldigt bra timeing.
Följde med pappa, gav honom pengar till mitt sparande, mycket fint att höra hur mycket jag hade.
Efter mycket om och men fick jag upp min bror och då var klockan ändå runt 1 tiden, han tog en dusch.  Medans min bror duschade så fixade jag lite filmer att bräna ut, de blev 16 nya filmer eller jag har sätt dom flesta tidigare, men att se dom engång till skadar inte.
Sedan vid 2 begav vi oss ner mot staden, köpte dvd fodral och ett par örhängen (de färgglada). Sen begav vi oss ut mot tuna park. Där hittade jag en stor gul tröja (bild nedan) och en lila, gul sjal (bild nedan). Är väl nöjd med mina köp idag.
Som avslutning så käkade vi på Max, eller åt en halv pomes och tre mozarela sticks. Men de var en trevlig dag med min bror.
Jag och Linn hade bestämt redan i fredags att vi skulle hitt på något idag, så vi möttes vid Hk för att införskaffa de vi skulle ha för våran film kväll. De var mycket chill, råkade till och med somna i en timme (A) sorry!
Men de var kul, som vanligt pratade vi och skrattade på andras bekostnad.

Jag ska börja skriva ner mina utgifter varje dag.
Hoppas alla haft en bra dag. Nu ska jag sova, god natt! Tjing pling

Dagens:

 

Dagens köp:
2 par örhängen, gul stor tröja,5 armband
     
Jeans, rutig sjal, stor tröja med droppar
   

Dagens prislista:
Mönstrade örhängen 17:-
Guld örhängen 95:-
Gul T-shirt 75:-
Armband 85:- kr/st
Jeans 200:-
Sjal 129:-
Stor tröja 299:-
Mat 59:-
Pappa 1500:-
Hemköp 41:-

Dvd fodral 25:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0