Strägnäs



Dagens:



Ska skriva lite kortfattat. Tog ledigt från jobet idag (fredag) för att åka till strägnäs med Linn och Linda.
Vi var hemma hos Niklas (Nenne) och festade lite. Drack, körde spel. lyssna på musik och umgicks.
Jag tycker det var mycket trevligt, man gör ju grejer till hur man vill ha de.
Men på grund av min blyghet, som alla nog vet om. Är de ju ett hinder för hur roligt jag kanske skulle kunna ha igentligen, men är absolut nöjd med denna kväll. Ångrar mig inte att jag tog ledig ok förlorade 1000 kr på de, men men. Tack för en bra kväll alla!

Det hemskaste med denna kväll, är nog att klockan är 06,20, kan inte sova och jag vill verkligen sova, ska  jobba i morgon, ställer upp på min kusin som ställde upp på mig idag. Han skulle jobba istället för mig i morgon med, men han ska till Stockholm så förstår att han inte vill jobba isället för mig då. Men ska väl prova att sova nu. Eller hur man säger har ju provat göra de i ungefär 3-4 tim nu. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: natalie

damn it, då kan du inte festa med oss idag juu! :(

bra att du hade kul dock ;)

2008-06-14 @ 11:44:38
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Snyggt där tjejen, ascoll är vad du är!!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-06-16 @ 20:35:34
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Ascool är vad du är skulle det stått såklart :))



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-06-16 @ 20:36:24
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0