Trevligt

Denna dag har varit mycket trevlig.
Började med att jag små fixade mig lite.Sedan begav jag mig till Patrycja.
Hemma hos henne, fixade hon lite mat. Hon gjorde sina specilla pannkakor. Eller man åt en och var riktigt mätt på den. De var mums för magen, tack för de =) sedan började hon fixa sig och sen begav vi oss mot Nybron för att kolla på fotboll. Det var en riktigt rolig match, de hände lite på denna match. Vi fick en varsin coola som vi hade hela matchen.
Så vi drack inte mycket inte. Killarna bredvid oss drack nog minst 5 öl var. Lite skillnad.
Efter matchen runt halv 11 tiden gick vi  hem och sen dess har jag tagit de lugnt suttit nere med mamma och pratat och lite så. De har varit en skön dag. Orkade inte göra något ansträngande, jobbar som sagt denna helg.
Ha en bra natt och en trevlig helg. Tjing pling

Dagens:

 

Kommentarer
Postat av: Patte

"Hon gjorde sina specilla pannkakor. Eller man åt en och var riktigt mätt på den." hahaha, låter som om jag vore värsta snåljåpen ju!

Nee men det var mysigt... Vi måste ta om det!

Älskar dig gumman, det är sjukt kul att vi fortfarande är vänner efter så många år!

Hälsa mor din med en puss på kinden från mig, saknar den kvinnan! haha

2008-06-29 @ 01:09:50
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0