Trött men glad

Hur ska jag börja att skriva.?
Kan väl börja med att jag jobbade igår, de var så sjukt mkt att göra, min rygg är helt paj, gråter fan snart för att det gör så ont. Men som jag och Linn har gått runt och sagt: - Nämen, jag mår bra. Jag ska inte klaga!!
Kom iaf hem från jobbet runt 03,00 tiden som vanligt. Vid 03,15 är de någon som ringer min mobil de var Linn, hon undrade om hon fick sova hos mig och självklart fick hon de, så jag bytte om och börja att cykla bort mot henne. Ungefär vid 04,30 på morongen är vi påväg hem till mig. 
Vi somnade 07,30 i morse och vaknade väl vid 11,00 då vi hade ställt klockan, jag hade då inte gått upp om inte Linn var där som inte kunde somna om. Men vi låg och drog oss i sängen till 12. sendan låg vi och pratade och sen fick vi skjuts hem till henne där hon fixade sig lite.
Vi drog sedan ner till stan. De blev då lite grejer som man inhandlade. (första bilden nedan). Vi gick runt lite på stan, jag gick om beställde klipp tid och lite så. Sedan så gick vi och käkade. Mhh, min mat var då riktigt god (bild nedan för er som vill bli frästade).
Sedan gick vi bort mot Ica safiren för att hämta ett paket med lite grejer jag beställt. Men, de var ju helt fel nummer jag hade. Men vi blev inte arga för de utan vi gick vidare bort mot Svea Plan istället och kollade på tyger, fan de vore kul att kunna sy sina egna kläder, inte allt men lite toppar och så.
Sedan gick vi hem till mig, chillade, lyssna på musik och skrattade som vanligt.
Självklart fixade jag rätt nummer som jag skulle ha för att få ut mina grejer, så vi gick först till min bror för att hämta en film jag ska se på snart. (allt om min buske) senda gick vi till ica Safiren och hämta ut grejerna (bild nedan).
Köpte även lite grejer där som jag ska ha till min film kväll.
Nu sitter jag är, Linn åkte hem för en stund sedan. I morgon blir de inte en fest midsommar utan mer chill, mat, tårta och så. Mera mys =)

Ha en bra kväll och en bra midsommar =) Tjing pling

                                                                            Dagens:                                                  

  

Dagens köp:

 

Kvällens mys: Dagens lunch:

 

Kommentarer
Postat av: nennee

schyssta klockor, vart kan man införskaffa sig`?

2008-06-21 @ 16:46:10
URL: http://nusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0