Work Work

Happ, då ska man snart iväg och jobba då.
Närmare 20 minuter tar jag cykeln ner till stan.
Jag pallar fan inte jobba längre. sover som ett jävla cp, värre än förr till och med.
Somnade 7 i morse, och jag kan ju inte vara vaken hela natten med tanke på att jag jobbar halva natten.
Men jag gick upp vid 12 för att jag tänkte dra ner till stan och fixa lite grejer.
Dum som jag är så läger jag mig i sängen för att vänta på ett sms och se ifall någon kunde följa med ner på stam. Jag somnar och vaknar några timmar senare. Så de blev inte som jag tänkt mig, "Men de blir aldrig som jag har tänkt mig".
Jag hade inte änns hört sms:en jag hade fått fan tre stycken vaknar man inte av de?
Men men ska dra och jobba nu, så ha en bra helg! Tjing pling
(stör mig gärna på jobbet, bara ringa, sms va som hällst.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0