WORK WORK

Happ, då ska man snart iväg och jobba!
Ska fan inte klaga, det är väl något jag kanske inte gör allt för ofta på jobbet, men börjar tröttna lite.
Men ska fortsätta, nu i sommar iaf. jobbar som sagt 8 gånger i månden inte så värst mycket, denna månad har de doc, blivit lite mera.
Men det är kul på sitt sätt, arbetskamraterna de är fan helt sjukt roliga.
Men får se hur man känner sig sen också.

Innan jobbet ska jag dra till pappa och ge honom lite pengar till mitt sparande så då blir man 2000 :- kr fattigare, men man får ju pengar om exakt 1 vecka så klarar mig med de pengarna jag har kvar =).

Ha ne bra kväll Tjing pling


Kommentarer
Postat av: micklan

följ med , följ med! det kommer bli asnice, fick ledigt av chefen! :D

2008-06-18 @ 22:50:38
URL: http://exotiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0