En hjälpande hand.

Vad ska mansäga .. Vad kan jag säga om mitt liv.. Jag lever dagen som jag vill, känner inge speciellt, jag måste inte göra något, känner jag för att gå till skolan så gör jag de, känner jag inte de så hittar jag på en ursäkt eller säger sanningen.
Var som sagt inte i skolan idag heller, ok missade två lektioner, hatar verkligen GKO nu, det är min inriktning, inte smart alls. får se hur de blir med den, Har möte i morgon med syon och min mentor. i will see hur de blir.
Iaf Ringde Linn för att hon hade ringt mig, vi kom fram till att vi skulle på stan, hade lite ärenden att göra. skulle göra 6 grejer på stan. gjorde alla sex, hitta ett par skit snygga jeans på EGO, som jag tror att jag ska köpa, skiter i de andra jeansen, måste beställa dom och de blir så knas med storlekarna.
Vi gick sedan och solade, vi solar inte lika länge som vi brukar, förut var de 20 minuter 2 gånger i veckan, nu är de 15 minuter i veckan ungefär.
Kom hem chillade, natalie ringde. Hon undrade ifall jag ville följa med hem till henne och hjälpa till att möblera hennes lägenhet, det är ny målat där. Självklart gjorde jag de, men innan de var jag tvungen att äta något hade ätit en macka underdagen och klockan var närmare halv 8 då jag skulle iväg, så vi träffades vid Pizza hörnan, köpte strips med bea sås. men vilka två kommer inte då..? om inte två av mina bröder :P de skulle köpa en varsin pizzarulle, alltid lika kul att se dom två. =)
Gick hem till Natalie, möblerade, damsög och kollade på tv. väldigt mysigt på lördag ska vi parta lite =) hoppas de blir kul.
Måste fan sova snart måste verkligen till skolan, bara viktiga lektioner och så har jag mötet.

Sov gott Tjing pling

Dagens:                        Dagensköp:

              

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det fixar sig med skolan och allt :)

2008-03-20 @ 22:25:55
URL: http://annaboman.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack så mycket hoppas jag med =)

2008-03-21 @ 14:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0