Ikea

Idag vaknade jag av att Pappa och Anita sa att de skulle till Ikea, fort som fan hoppar jag in i duschen och tar på mig något snabbt, jag ville ju självklart också med.

Vi åker till Ikea, jag ville ha ett nytt påslakan till mamma, för där har jag dubbel säng, Hittar doc. inget.

När vi ska gå till kassan så kom jag på! - Fan jag behöver ju en ram till tavlan jag ska göra. så det blev en ram.
Sedan åkte vi till Biltema och köpte lite cykeldäck och annat skit, sedan åkte vi till Jysk som låg precis bredvid, där köpte jag ett påslakan, eller överkast, same shiit. :P
Sedan blev de en Hamburgare på Max, som låg precis bredvid, hade käkat två korvar på Ikea, som är ett måste när man är där.
Åkte hem, trött som fan var jag och är just nu med, satt och chillade, pappa beställde pizza, jag käkade, gick sedan ner till Mulligan träffade Caroline och fick biljetter till ikväll, gick hem och började fixa mig, just nu så har jag bara fixat håret. Det är så att jag, Linn och Janna ska ut. Hoppas de kommer att bli skoj, tror nog det kommer att bli de med.
Linn kommer snart, Janna kommer nog också hitt antar jag. Men känner mig lite stressad, men. ska varva ner som de heter, måste bara hitta bra kläder till ikväll, sminket är ingenfara, blir de gamla vanliga sminket :P
Ha en bra kväll alla :D

Tjing pling 

Dagens:                                                                      Dagens köp: 

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0