Linn

Linn, tack. Du väckte inte alls mig i dag. bra jobbat :D
12,00 ungefär får jag ett sms av Linn.
Hon undrade ifall jag ville följa med och käka mat på stan, och självklart så säger man inte nej till de. Vid 13,30 tiden mötes vi på stan. De blev American pizza, så jäkla gott. Satt där till ungefär 15,00 eller något vid den tiden. Åkte hem till Linn, kollade lite på musikvideos och skrattade.  Fan alltid lika kul med Linn helt sjukt vad man skrattar.
Gick sedan hem till mig hämtade pengar gick till HK och hämtade ut ett paket med grejer (bild nere).
Sen gick vi hem till mig igen, satt vid datorn och så där.
Åkte sedan och lämnade en film, sen till Hk igen och köpte lite grejer inför kvällen.
Kom hem till mig, kollade på tv och skratta som fan, fixade även mina skor, som var ett stort problem.
De blev - Dagens landsproblem. Efter sådär 30 minuter säkert fick Linn till de.
Vid 00,00 fick Linn skjuts till Robert och nu sitter jag är. Skriver i bloggen och pratar med folk på msn, är så sjukt trött ska nog sova snart.
MÅSTE VERKLIGEN PLUGGA I MORGON, lite iaf

Sov gott Tjing pling

Dagens:                                          Dagensköp:

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0