Pengar

Löning, pengar är nog mitt liv. Jag blir glad av pengar, pengar = shoppa = glad.
Idag gick jag och tränade, de va väldigt skönt, har inte tränat sen fredags, känns som evigheter sedan.
Tränade väl i ungefär 1 tim, gick sedan och mötte Linn och Janna, de va skoj länge sen men såg de båda.
Gick och hämtade lönen, och tog bussen ut till Tuna park, köpte tre grejer. (kort där nere).
I morgon ska jag till tandläkaren efter de ska jag hämta ut krämer från aptoket,  för 300:- Känns inte så kul, men jag ska även hämta ut ett paket med kläder och sedan gå ner och köpa ett par jeans har jag tänkt mig, men kanske väntar med jeansen till torsdag, så panik är de inte.
Men iaf jag kom hem, trött och sliten. Sitter här nu, räknade ut lite hur mycket jag har kvar, räknade även ut hur mycket jag har kvar efter jag köpt och hämtat ut allt jag betällt. De va mera än jag trodde, fick doc, mera pengar är jag hade förväntat mig, så jag är glad, de kommer ju mera pengar snart. (studiebedarget).
Chill resten av kvällen, ha en bra kväll..  Tjing pling

Dagens:             Dagens köp:
                            Sjal:                         Tröja:                          Converse:
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0