Satan i gatan

Vad ska man säga... Dagen började hos tandläkaren, usch och fy fan,  hatar verkligen tandläkare. Jag fick ett hål i min ena tand pga. min tandställning, det är ju bra att få håll i sina tänder av sin tandställning, iaf lagade den, blev helt bedövad i munen.
Efter tandläkaren gick jag och hämtade ut ett paket med kläder. (bild nere), gick hem chillade låg i sängen och så.
Efter ett tag gick jag ner och körde lite på gymet, rygg och bröst mest. kom hem chillade ännu mera, duschade käka och sedan började jag fxa mig, de skulel bli utgång, med bla. kryssnigs tjejerna, Cissi, Natalie, sanna, sanna, Emma, Emma, Caroline, Gabrijela, Josefine och jag så klart sen kom 5 killar ifall jag mins rätt, förfestade körde lite lekar sedan vart de taxi ner till harrys, där var de faktiskt nice. Väldigt trevligt, dansade och körde järnet.
Är nu hemma, efter fylle mat, mhh de var gott, tack för maten. =)
Ska snart upp eller jag ska upp klockan 10, jag ska faktiskt klippa mig, de blir nog ingen förändrig, men iaf  :P
Måste bara tilllägga, de finns en så grymt snygg kille här i Eskilstuna, eller de finns väl några till, men han tränar även på gymet, ser honom ofta ute, men fy fan säger jag..

God natt, tjing pling

Dagens/kvällens:                         Dryck:                            Dagensköp:
                                                 Tröja, Skor, linne, strumpor, spännen 
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0