Sjukgymnast

Är så sjukt trött, tror nog jag somande i 10 minuter, vaknade av att jag fick två sms i rad, det var lite jobbigt, man måste  ju gå och upp se vem/vilka de är ifrån.
Va hos en sjukgymnaset idag, min pappa hade visst fixat en tid åt mig, Vi pratade och hna kände lite och jag fick göra olika övingar så han såg hur mycket jag tålde och så där.då sa sjukgymnasten att jag inte alls behöver ha så där stora knä skydd, (jag hade med mig mitt så han skulle få se) för de problem jag hade är inte de som ortopeden  hade sagt till mig och skrivit i sin remis. så när jag ska till ortopedverkstaden nästa gång ska jag säga till om att jag vill ha mindre knäskyd, och att detska vara mera för mina knäskålar inte för hela mit knä eller bena som de är nu..
Ska iaf till sjukgymnasten nästa vecka igen och få lite övningar, ska nog ta det lite lugnt med träningen denna vecka så. Tränade idag, så blir de väl onsdag, torsdag och någon gång i helgen istället. för måndag till fredag.
Efter träningen gick jag hem käkade drack min äkliga protein, chillade och somande i 10 minuter och nu sitter jag här. ska nog snart sova, är så sjukt trött ska till tandläkaren 08,40 i morgon plus att jag ska till eskilshem på undersökning om mig, så nu är det dax att skriva ner alla fel på mig .. :D

Ha en fortsatt trevlgi kväll

Dagens:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0