Skolan

Vad ska man säga om skolan? - Blä. Det är min enda kommentar, tror inte människor vet hur jobbigt det är med skolan eller att änns vara skoltrött. Folk börjar bli skoltrött nu, jag har varit det sen 7:an. Kommer gå ett extra år på gymnasiet, inte kul. är redan trött som fan på de.. Men jag får väl puscha mig själv. Säger inte at tdet är synd om mig och att jag är den enda som hatar skolan och vil bara sluta om man kunde.
Som tur är jag ledig i morgon, eller hur man kan kalla de.. Skippar dagen i morgon.
Men nu till dagen idag, Somnade 4 på natten segt som  fan, gick upp 08,00. Segt som fan gick upp till skolan, gick till foto där inte Åza var gick halva lektionen, sen gick jag till cafeterian, smsade Natalie och frågade om hon ville käka med mig, vi gick och käkade.
De roligaste var när jag stod och väntade på henne vid matsalen, så går två killar förbi och snackar, så säger den enna till mig :- ey, vill du hänga på och råna en bank.! Haha, vad säger man? fan känner inte grabbarna, men var lite kul ändå.
Från 11,00 ungefär till 13,30 så var jag med Natalie vid 13,30 kom Åza ner så vi gick och tränade på dans provet vi skulle ha, de gick väl bra. glömde en snurr på ena dansen, men de var bra ändå. knätt gjorde inte ont, men jag hade inte skyddet gick inte alls att dansa i de.  innan dansen som sagt så stod jag och Åza och prov dansade och hade skoj, hade min ipod inkopplad. fy fan vad vi röjde till Bob Marley - iron Lion Zion.. hoppade runt, låtsades som vi hade rökt på eller något. :D fan skoj var de. utan dig Åza skulle de inte vara någon skola för min del. =)
Efter dansen gick jag och träande i ungefär 40 minuter, tränade bara armar, inte lätt att träna ben, ska fixa en som kan fixa ett bra shema till mig.
Kom hem och har bara chillat somande till vid 17,30 till ungefär 18,30. så jäkla skönt asså.
Är sjukt sugen på något funderar på att gå och köpa något till mitt tv tittande från 20,00 till unge fär 00,30 i natt. så något ska jag nog ha en daim iaf. =)

Dagens :
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0