Sweet

Denna helg, eller de här dagarna har varit party party. det har varit kul båda dagarna =)
Idag (lördag) så var det bara jag också Natalie som gick ut, vi förfestade hemma hos henne, sedan gick vi ut till Lotus vid 23,15, där var de kul, vi dansade och härjade lite smått. Sånt konstigt folk ute nu förtiden på Lotus, Vi var där fram till 01,00 sedan gick vi till Nybron där var de väl så där. Massa folk var det men vi dansade och sen var de dags att gå. vi hann inte göra så mycket efter Nybron gick vi till subway och käkde fylle mat.
Haha, jag skulle stå och beställa, medans Natalie tog ett bord åt oss, jag står ensam i kön och väntar på min tur, står säkert i 10 minuter för att få betälla, då kommer de två killar, för det första så tränger de sig för de låtsas prata med mig, sen börjar ena killen att prata med mig, sen så vill han hela tiden ta ner min lucka på mobilen, hade den öppen för att se vad Natalie ville ha på sina macka. vi börjar prata, både glat och lite surt. :P men de var kul, ena killen säger till mig,: - fan du vet ju exakt vad du vill ha äter du här ofta eller :P roliga killar det där. :D sen efter 10 minuter igen, fan vi kanske ska börja om från början, vi började visst lite fel. - Thomas heter jag :D haha. rolig kväll, inte som en vanlig kväll men rolgit var de TACK Natalie för denna helg, länge sen vi lekte.. =)

Sov gott ha en bra fortsatt söndag. =)  Tjing pling

Dagens:

 

Kommentarer
Postat av: Patti

Vi sågs ju i Nybron? :P hahaha :D

2008-03-25 @ 17:17:31
URL: http://paatti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0