Bättre

Som jag skrev i mitt tidigare blogginlägg, har jag då inte varit på något bra humör idag.
Redan i morse var de något som var fel, iriterrade mig på små saker och sånt man i vanliga fall inte tänker på.
Så de blev en mjukisdag idag. Första gången på sjukt länge jag hade mjukiskläder i skolan.
Men annars har de varit en helt ok dag, hade dans som är lika kul fortfarande om inte roligare nu.
Hade Nk, där vi kollade på två filmer och på MDK:n pratade läraren lite.
Efter skolan åkte jag hem, chillade. Lade mig i sängen och 1 sec. senare så hade jag somnat. Ungefär 2 timmar senare vaknar jag. Sjukt skönt var de. Måste ha sovit för lite inatt. Men tycker doc. inte att jag hade sovit så lite ändå.
Men som sagt har då inte gjort så mycket idag.
Nu på kvällen frågade Patte om vi skulle gå till HK, Ovanligt att vi två går ditt.
Köpte de vi skulle på HK, sedan gick vi runt lite, pratade så som vi brukar göra.
Gick även förbi min pappa och hämtade lite grejer som min bror skulle få från min pappa.
Även jag fick lite mera.
Nu sitter jag här, gör inte så mycket, duschade nyss. Ska väl sova om en liten stund.
Hoppas alla har haft en bra kväll Tjing pling

Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0