Begravning, bal & mat

Idag var jag inte i skolan för att jag skulle på begravning, de var jätte fint men tyvärr inte de roligaste man kan vara på. Jag kunde verkligen inte hålla emot tårarna. Musiken,stämmningen, man hör hur alla är ledsna och man ser.
Nu kommer min farfar få vila i lugn och ro. Sov gott
Efter begravningen så åkte vi hem till min farmor, där vi åt lite, umgicks och hade de allmänt trevligt.
Åkte sedan hem för att åka och kolla på balen, visa var så jäkla fina.
Men jag är inte en sån tjej som har balen som den stora drömmen, men absolut skulle de vara kul.
Åkte sedan hem och snart ska jag ner på stan och käka på stan med Natalie och Josefin.
Bilder från balen kommer sen. ha en bra kväll
Tjing pling

Dagens:
Begravnings klädsel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0