Grillning

Denna dag har varit mysig. Jätte fint väder. Var as trött i skolan som vanligt. Säger inget mera om skoldagen.
Gick hem till min pappa, som nu är ankommen från Grekland. Fick en Parfym som jag ville ha, fick den och pengar. Födelsedags present, blir väl firad nästa vecka hos honom.
Gick sedan ner till stan igen för att sätta in pengar så jag har alla pengar på mitt kort.
Möte då min bror på stan som skulle fixa lite grejs till mig, så jag väntade på honom sedan tog jag bussen hem.
Hemma började jag att hoppa in i duschen på engång, det var så att jag skulle vara med och fira Natalie hos Sanna, där var även, Emma, Natalie, Sanna, Fors, Gabbi, Cissi och josse. De skulle bli mys, mat och spel. Det var jätte roligt. skrattade så sjukt mycket. Jätte god mat, roligt spel och roligt sällskap. De var som ett litet kalas för Natalie som fyllde igår. Vi hade till och med Kidnappat henne hem till Sanna.
Kom hem för en stund sedan, ska snart sova ska upp runt halv 12. ska äntligen fixa till min utväxt. har en tid 12,40. Så halv tolv blir nog en bra tid att ställa klockan på.
Hoppas alla har haft en bra kväll. Tjing pling

Dagens:                             Kvällens:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0