Min dag idag

Idag är det min dag. Det är så kul när folk säger grattis :D Vet då ine hur många det är men det är en del. Fick en massa sms redan inatt efter tolv. Men ja är inte riktigt född än, föddes 18,57 ikväll för 19 år sen vill säga. 
Min mamma kom med frukost i morse, hörde att någon börja sjunga, går upp seg som fan klockan var ju 8 på morgonen somnade 5 i natt igen. Efter någon minut öppnar jag och då är de frukost hon har med sig, Tack mamma =)
Denna dag var varit bra. väldigt lugn vill jag säga. Ikväll ska jag till min bror och firas där. Ditt kommer mina syskon, mamma, moster, kusin och morbror. Hoppas de blir my,s min mamma gör en tårta nu.
Hoppas alla får en lika bra dag som mig.

Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0